Wednesday 21 January 2015

Νάνι νάνι γλυκό μου μωράκι

Μόλις γέννησα τον Βασίλη δεν ήξερα ΟΥΤΕ ένα παιδικό τραγούδι. Μα ούτε ένα. Με τα χίλια ζόρια έμαθα κοντά στους 5 μήνες το "Μια ωραία πεταλούδα" από ένα βιβλίο με παιδικές δραστηριότητες που στο τέλος είχε και στίχους παιδικών τραγουδιών.
Αρχές φθινοπώρου που ο Βασίλης έκλεινε τα δύο χρόνια, αποφασίσαμε να πάρουμε ένα φορητό CD player για να το έχει στο δωμάτιο του και να ακούμε μουσική όταν παίζουμε. Έλα όμως που δεν είχα ούτε ένα CD. Δανείζομαι από την αδερφή μου καμιά 10αριά με κάθε λογής παιδικό τραγούδι και μέσα σε αυτά ήταν και ένα CD με τα Ζουζούνια. Τα Ζουζούνια μέχρι πρότινος τα αντιπαθούσα σφόδρα. Ίσως από αντίδραση στην εμπορικότητα, ίσως γιατί τα θεωρώ προχειροφτιαγμένα (έχετε προσέξει που σχεδόν σε όλα υπάρχει στο backround το κλασικό έτοιμο εφέ από τα αρμόνια;). 
Και αφού πριν λίγες μέρες ο Βασίλης ήταν αρρωστούλης, έβαλε μόνος του ένα CD που βρήκε μπροστά του και το άκουσε όλο. Λίγο πριν το τέλος μου λέει "Νάνι" (να πάμε να κοιμηθούμε) και ξαφνικά ξεκινάει ένα τόσο διαφορετικό και ακόμα πιο συγκινητικό τραγούδι. Πραγματικά με έπιασαν τα ζουμιά. 

Άδικο είχα;
Εσάς ποιο είναι το αγαπημένο σας παιδικό τραγούδι;

Σας φιλώ, 
Η μαμά Αντιγόνη

1 comment :

  1. Μια από τα ίδια!!!!! Νομίζω δε μου αρέσει κανένα τόσες φορές που τα έχω ακούσει πλέον, χαχα!!!!
    Αυτό το βραβειάκι για σένα....http://www.happymumangie.gr/oikogeneia/mama/vraveia/liebster-award/

    ReplyDelete